Покупцю повернуто гроші за неякісний товар

Слова подяки фахівцям управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області за проведену роботу та відновлення прав споживача направила до Державної установи «Урядовий контактний центр» жителька міста Рубіжне, яка скаржилася на відмову продавця замінити на аналогічний товар, який виявився неякісним, або повернути кошти.

В ході розгляду звернення було з’ясовано, що заявниця придбала в магазині міста Рубіжне бетонозмішувач вартістю 8200 грн, який протягом встановленого гарантійного строку зламався. Покупець двічі зверталася до продавця з вимогою безоплатного усунення недоліків товару, але після ремонту недолік проявлявся знову.

Фахівці управління захисту споживачів надали покупцю консультацію та практичну допомогу у складанні обґрунтованої заяви до продавця щодо проведення експертизи товару з метою визначення причини втрати якості.

Крім того, з виробником бетонозмішувача та продавцем було проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання норм законодавства про захист прав споживачів. За результатами розгляду звернення суб’єкт господарювання повернув споживачу витрачені кошти у повному обсязі.

Звертаємо увагу, що згідно статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов’язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.

Для отримання консультацій з питань захисту прав споживачів, допомоги в оформленні заяв відповідно до встановлених вимог законодавства у випадку порушення ваших прав як споживача звертайтеся до Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2, телефон (06452) 6-80-15 або надсилайте електроне звернення за допомогою мережі інтернет.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45